17

Hej.
Jag har precis vaknat, fast jämte mig ligger Emma och sover så sött!
Igår var det en toppen kväll iaf, först var vi några tjejer hemma hos Elvira, och åt tacos.
Sen stack vi till Bengan där några hockeykillar var, och så drog vi upp till donken.
Sa att jag fyllde år, så fick en gratis glass! rätt nöjd själv?
Sen stack vi hem runt halv halv 1 eller nåt sådär, efter att ha träffat ytteliggare andra killar.
När jag och Emma kom hem, satt vi och skypade med Erik & Hampus.
Sen vid 7 på morgonen vaknade jag av, att jag fortfarande hade skype på!
Så jag hade somnat och förvånade inte mig om dé hörde mig snarka?!
PINSAMT ELLER VADÅ?
men nu ska jag sätta på en film, senare ikväll blire lite häng hos Ebba.
Men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0