Boys don't cry

Hej, nu är jag hemma från 2 toppen dagar med mina vänner på rix fm festivaler.
Igår: Vi kom till Halmstad, och så åt vi. Sen gick vi på stranden, hem till Alice o lite så.
Sen tog vi bussen in till stan, där det var rix fm festival.
Och jag kan säga nu, att jag är jävligt kär i Ulrik, storgrät när han kom ut på scenen!
Sen träffade jag massvis med kompisar, och ett helt gäng engelskmän, som jag blev bra vänner med.
Fick en prinsesskrona av en som geter Frank, " du är lika söt som en prinsessa" på engelska..
Sen tog vi bussen hem vid halv 2, var på stranden med några killar och kom hem vid halv 4 i natt.

Idag: Vi tog bussen till Växjö, kom dit och sen åt vi.
Sen fick vi platser längst fram, och såklart var Ulrik längst fram! OMG, dog nästan.
Sen hängde vi med Pontus, adam, anton, marco, william, isak och massa andra till Sjön och chillade.
Sen vidare in mot stan, där vi träffade massa andra coolingar!
Kom nästan precis hem, sitter inne på mitt rum och gråter, lyssnar på boys don't cry och saknar att bara se han.
Aja, hejdå!




sista bilden är när jag gör ett hjärta, och så kollar han på mig!
True love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0