dance alone

Hej bloggen, igår åkte jag till Halmstad med min mamma, sen mötte vi upp resten av familjen.
Sen drog vi till Helsingborg och tog förjan över till Danmark, där vi var hela eftermiddagen.
Var jätte nära på att tatuera mig, men vågade inte.. mamma gjorde det.
Haha, men iallafall sen efter ett tag tog vi båten över och sen till Halmstad och sov i husvagnen.
Åkte med farfar hem nu, så är hemma själv.
Sitter och snacka med en saknad vän, vid viss namn Amanda Karlsson, hej förästen!
hehee, har inte nåt kul att säga, blir att va med kompisar ikväll.
men vi lär ju höras innan dess, hejsvejs!



får börja om ännu en gång.
vart finns den? den riktiga kärleken?
ta mig dit, nu på direkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0