FREDAG

Heeeeej söta o fula, hur mår ni? Jag mår faktiskt toppen, blir så glad av såna här härliga dagar.. hihi
Först var det ju skolan, den var rätt seg. Hade håltimme så drog till astrad o lekte o sen ner till roddys där vi tog en fika, mysigt! Efter skolan drog ebba o kajsa med mig hem, o efter ett tag fick vi besök av matte, albin o henke.
Frammåt kvällen drog jag, ebba o elin till ishallen, där troja spelade mot vita hästen.. troja förlorade.
Sen drog vi hem till henke, där matte, edvin, albin o henke vaaar, hände inte så mycket där menmen.
Sen stack vi ut o träffade några andra, så har varit en trevlig kväll med mina två vänner elin o ebba.
Kom precis hem, ska ladda mobilen o sen sitta vid datorn.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0