INGEN SÖMN

Häjj, igår stack jag och ebba ner till stan och mötte upp josefin, elvira och elin.
Så gick vi runt bara, vilket ööös! not
Sen så kom matte och micke, och så hände knappt ingenting.
Sen bestämde vi oss för att dra hem till mig och chilla i min husvagn ett tag.
Men så kommer dessa killar på att dem kunde sova här, så vi 4 delade på en jätte liten säng!
Haha, trångt och varmt var det!
Somnade runt halv 5 eller nåt sånt, nu har vi precis ätit frukost.
Snart ska väl grabbarna åka hem, och jag följer med babbsen hem!
Idag ska vi åka och hämta våra konfakort, och chilla i stan.
Sen ikväll ska vi på modevisning, och sen chilla på ljungbdagarna.
Men nu ska jag hem till ebba, har jag bestämt!
Hejdååå


en coool koskinen, och en denise!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0