Sista dagen på sommarlovet!

Godmorgon, hur känns det att vakna upp såhär sent och veta att det är skola i morgon? jävligt bra!
Som jag har längtat, fast detta sommarlovet har gått äckligt snabbt.
Känns som det var nyss vi var på astrad med jätte många andra, och firade in sommarlovet!
Men imorgon gäller det, och ska verkligen kämpa för att kunna höja betygen!
Slut pratat om det, igår kom en del tjejer till mig, vi fixade oss ,dunkade hög musik och bara snackade.
Sen vid halv tio drog vi ner till stan, och satte oss i cafebussen och sen vidare mot discot.
Gick dock inte in föres halv tolv, kan ju säga att det inte var det bästa discot hitills iaf.
Sen hade vi en sån där "raggatimme" tills två då vi cyklade hem i mörkret...
Vaknade nyss, och ska på kalas hos min kusin och moster som firar tillsammans om en timme!
Så slänger mig in i duschen och fixar mig, ikväll kommer en riktigt bildbomb från sommaren 2011!
Hejdå







kärlek till er bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0