sommaren 2011, bästa!

Under detta sommarlovet har jag varit i halmstad i 3 underbara veckor, och levt livet med fina vänner.
Varit i Stockholm med mamma och syster.
Rix fm festival i Halmstad & Växjö, och såklart blev det festande där också.
Har nog haft ett riktigt bra sommarlov, fast tiden har gått jätte fort tyvärr.
Gud vad jag längtar till nästa sommar, då jävlar!
Kommer typ ladda upp 100 bilder, mest från halmstad för det var de bästa på hela sommaren.
Och bilder från Stockholm har jag redan laddat upp tidigare, så de hoppar jag också över!
Halmstad, kalas, bästa vänner, och nåt annat... laddar jag upp!

Halmstad
en grymt bra kväll med massa grabbar o dessa fina tjejer.


nudelmys på stranden med julia,claudia och emma!


!HAHAHAHA som man såg ut.. första kvällen med min saknade jenny

!dagen innan midsommar, då vi gick enda upp till donken


Våra dagar på gamecenter där vi spenderade 5 timmar varje dag.




En solig och bra dag på stan med finaste, saknar er!






DAGEN DÅ VI FIRADE ELVIRA SOM FYLLDE 15 BAST!









nu orkar jag inte ladda upp mer bilder, ska strax hoppa in i duschen.
Sen kolla wallander, lär ju inte kunna sova..
TAGGA SKOLA IMORGON, ÅÅH as taggad!

Kommentarer
Postat av: annaa

hääärlig bildbomb! :D<3

2011-08-21 @ 21:11:16
URL: http://annaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0