Ljungby

Hej, kom hem från Stockholm för en stund sen så därför jag är uppe så tidigt nu.
Vi åkte direkt efter allsång på skansen, eller först tunnelbanan för att hämta bilen, hehe
Dessa dagarna har varit otroligt bra faktiskt, träffat många kända personer, ute sent, grönan och massa andra äventyr! Om nån timme ska jag på begravning, ska egentligen läsa en dikt men jag vet inte om jag orkar det nu.
Måste även packa upp väskan, och packa en väska tills imorgon då jag drar med mina tjejer till Halmstad för lite festligheter med en del killar!
Uppdatera senare, nu får ni lite bilder från Huvudstaden!
Pusssar


jag, innan vi skulle ut första dagen

ehmm, några höga byggnader?

solnedgången, gröna lund

me and my sister

grönan

globen

orkar inte ladda upp mer nu, har 1000 bilder till!
Kan inte sova heller, aja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0