-

Under hela denna tiden har du inte kunnat lita på mig, inte jag som sprider massa falska rykten.
Så jävla falsk äru, riktigt moget gjort att göra slut för en sån sak, o sen sitta sj på en lektion o dricka?
Du har förvandlats till något riktigt idiotiskt, du är en sån kille som inte ska ge sig på massa saker.
Sprider falska rykten, som du själv borde säga till mig än till andra.
Om man är tillsammans ska man kunna lita på varandra, men du snackade skit om mig ist än att snacka med mig. Du är nog det värsta som finns just nu, o nu ska du säga till mina föräldrar att ja dricker o röker också?
eh jo, för de gör jag ju verkligen! en falsk lögn där också! lycka till i livet killen.. it's game over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0