1 dag

Godkväll, fasen var kul det var att komma tillbaka till skolan idag. Fast jag bara ska vara där imorgon med!
Hade rätt roliga lektioner, och slapp matten för micke inte var där, sköööönt.
Efter skolan följde Josefin med mig ner till stan och lämnade in min kamera o lite sånt, sen stack jag o pappa ut till farmor och sa hejdå o hälsade på henne, fick även några tusen av henne (a).
Sen har jag hunnit med att träna lite friidrott också. Har packat hela kvällen, för om sådär imorgon natt så sticker jag till Thailand i 3 veckor! awwwwsooome.
Imorgon efter skolan ska jag och några vänner ta en fika på stan, sen blire att tillbringa sista dagen innan jag åker med min bästa vän och annat trevligt folk på kvällen senare också.
Jag lovar att slänga in nåt inlägg imorgon, både på kvällen o senare på natten innan jag drar i väg mot Köpenhamn. hejdå







- ett bra sportlov med bra kvällar med suveräna killar&tjejer.
Hoppas ni får de bra utan mig, för jag kommer sakna er fett mycket!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0