2 årsen



2 årsedan idag du lämnade oss med ett hål i hjärtat.
Minns dagen som igår, det skulle bli en jätte bra lördag med fina vänner på stan o fira min bästavän.
15 minuter innan´jag skulle åka, kom pappa in o grät "morfar har dött"
från en dag som jag trodde skulle bli en bra dag, till ett helvete.
Grät som jag aldrig gjort förut.
vi åkte upp til hemmet o ja var hos dig en timme helt själv.
Jag låg jämte en död människa, en iskall o blev morfar låg i sängen.
Jag pussade dig, det va sista gången jag träffade dig..
Du kom till oss varje dag, ditt leende du som person, du va de bästa som hänt mig!
varje gång du sa "jag älskar dig" blev jag varm i hela kroppen, jag saknar dig något enormt.
jag älskade dig mer än vad jag älskade mina föräldrar, och det vet dom om.
Du var en person som jag verkligen litade mest på här i världen.
Alla gångerna vi var i Göteborg, Halmstad, Båstad och ja överralt.
Men jag vet att en vacker dag kommer vi träffas igen, där uppe i himmlen.
Du får inte försvinnna där ifrån förens jag kommer, jag önskar verkligen att jag få se dig igen.
Du var känd här i Ljungby, o kronobergskomun för du var en av dom bästa ordningsvakterna..
Jag va så jävla stolt över dig! 2 år sen har gått förens jag sa till dig att jag skulle ta självmord.
Jag var riktigt nära på att göra de, men då fanns de en vän som jag inte har kvar hon hjälpte mig
o fanns där för mig.. den vännen är borta.

Jag saknar dig något otroligt, o jag älskar dig något enormt.
7 februari 2009 är en dag som jag aldrig kommer glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0