Dag 16- innehållet i min väska

Hmm.. har typ ingenting i min väska just nu för ja inte har använt den på snart en vecka.
Men lite saker ha jag iden, svenskaböcker + svenskapärm+fysikbok+matteskrivbok.
sen har jag lite smink och sådär också. 5 kronor hade jag också i väskan! goodie.



Godmorgon.
Vaknade precis, riktigt skönt att sova ut för första gången på denna veckan iaf! kan ju bero på att bosse sover jämte mig och måste ut med han halv 6 på morgonen.. omg.
Ajajaja, sitter just nu med cornflakes i munnen haha, och håller på att göra klart min fysik/teknik uppsats som ska in imorgon, har tagit snart en månad och äntligen klar! skönt.
Idag blire väl att fixa lite saker, sen vila och plugga. slänger in ngt inlägg senare ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0