DÅLIG UPPDATERING

Inte snart bloggat på 2 hela dagar, känns rätt tomt faktiskt. Men skolan tar alldeles för mycket tid, och har faktiskt haft massa omprov/inlämningar denna veckan! så inte bloggat på ett tag.
Iallafall så va de hockeymatch i går, troja vann den eller det blev lika, tror jag iallafall ? kollade inte så mycket.hih
Skolan idag sög hårt, varit förbannad o ledsen hela dagen, beroende på olika anledningar. usch.
Sista lektionen stack jag o ahonen till ishallen ist, "sjuk".
Sen runt 4 tiden följde hon med mig upp till sjukhuset, tog min andra spruta inför resan, aww lite gulligt att jag höll hennes hand o hon fick ont därefter.
Sitter just nu och ska bränna ner en skiva inför imorgon, som sagt så äre metz här i ljungby, och kvällen ska tillbringas med fina vänner. Slutar tidigt imorgon, redan strax efter 11. vet inte vad som händer då, men det får vi se. vi hörs imorgon!!

aww, hittade några söta bilder, av de som ja saknar!


mysfredagskvällen hos valle.

den tiden.

den fina vänskapen vi hade.

nässjö, med valles familj.

dom kvällarna, och speciellt den kvällen.

den dagen,

HALMSTAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0