FREDAG

Hejsan. Dålig uppdatering dom senare dagarna, men har varit sjuk o mår fortfarande inte så bra.
Men gick faktiskt till skolan idag iallafall, riktigt skönt o komma tillbaka, o alltid lika trevligt att ha vikarier!
Jag o josefin har ju våra egna raster, haha. Hade fysik i 2 timmar inte alls kul, fast ja o ahonen gick som alltid o kollade på 7ornas idrott! Efter skolan stack ja hem, gick ut med bosse en sväng och sen kom pappa och hämtade mig. Just nu sitter jag ute hos farmor, vill inte här ifrån haha, love it!
Får hoppas att jag kan få skjuts hem i vettig tid, runt 9 tiden. Sen kommer Ebba till mig, och sover även här!
Inte mycket mer att säga att bullenskorv väntar nu! mums ♥


bääääääääääst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0