HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ / EMMAKARLSSON

tjenixen, emma här.
bloggar lite åt denise väldigt roligt tycker jag eftersom de
va ganska länge sedan jag själv hade blogg.
själv kom jag hem från skolan för typ 1 timme och 25 minuter sen
eller något sånt, åt och suttit här lite o typ lagt fram tyskaböckerna
få se om de bli något plugg av de, men de blir de nog.
men iallafall, måste bara tacka dig denise för i fredags mycket
trevligt tycker jag, fast de blev lite konsekvenser.
hhah, men aja.. de gick bra till slut iallafall !..
Nu ska vi platta denise hår och sen ska vi väl göra något
annat, typ baka eller ngt? Få se...
Denise Dag

dagen har varit chill, bara tråkiga lektioner.
ganska kul ändå.
direkt när jag kom hem så gick jag ut med bosse , sen skjusade
mami ut mig till emma&anna .
just nu platta jag håret..
stannar kanske här till 9 tiden om emma inte ska in o träna TC..
men nu har jag inte mycket mer att säga, ha ett bra liv.
emmis & denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0