hej

Dålig uppdatering, men jag orkar inte blogga nu, har fullt upp med prov och pluggande!
Idag har jag faktiskt hunnit med rätt mycket, Elvira kom runt halv 3 tiden, vi gick upp till skolan och tog lite kort och sådär, sen stack vi till maxi o köpte godis. mums!
Hon stack runt halv 7 tiden, en halvtimme efter det följde Ebba med mig ner till meddo och solade.
Behöver sola några gånger innan jag drar till Thailand, så ja inte blir röd som en tomat denna gången också!haha.
Imorgon är det skola, och bio med klassen ska de bli, och sexualkunskap! rätt kul faktiskt.

svenskaarbete,fysikinlämning,hkinlämning,engelskaprov,matteprov,svenskaredovisning,idrottledaskap!kemi, usch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0