TISDAG

Tjenixen, skolan var rätt chill o rätt kul faktiskt. Åh vad jag älskar vikarier! fast alla hatar mig. uups
Var med 7orna på musiken idag, ändå rätt lol att en del dricker 2.25 på lektionstid? hmm.. hockeykillar!
Josefin följde med mig hem idag, sen gick vi upp till Sara o va med henne o resten av (h)järngänget o goodwin!
Sen stack josefin vid 4 tiden, förendess har jag bara pluggat engelska o matte, hemkunskap o svenska!
Riktigt skönt att plugga nu, måste få g på engelskan o matten iaf!
Inget mer inlägg idag, o inte bra imorgon heller.
Skola som vanligt, sen efter skolan blire konfa sen hem o plugga (?) ska även hinna med en annan sak också!
men vi ses..



15 februari
kärlek vad är det för någonting? folk som sviker en medans den andra inte fattar någonting.
Du har behandlat mig illa, och det ska du få för, men jag saknar dig något otroligt.
Och när du sa att du saknar mig tillbaka, fick jag en chock. för det har du verkligen inte bevisat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0