...

Kommer ihåg hur allting började som om de vore igår allting hände.
de var på facebook, då du började snacka med mig, sen ville du ha mitt nummer o msn.
du smsade mig hela tiden, och vi började smsa mer o mer för varje dag.
Några dagar efter de, så träffades vi i skolan varje dag, de var sjukt pinsamt.
för vågade knappt snacka med varandra..
sen utvecklades allting, o vi träffades utanför skolan, nästan varje dag.
det hade gått ett tag, sen blev vi tillsammans. fyfan vad kär jag var.
kunde verkligen inte släppa dig, ville aldrig gå därifrån, kunde inte vara 1 minut utan dig.
2 månader & 1 vecka med dig, du var en del av mitt liv.
Varje gång jag nästan somnade i din famn, när du kysste mig blev jag varm i hela kroppen.
fast vi bråkade jätte ofta, så älskade jag dig lika mycket ändå.
Allting vi gjort tillsammans, alla filmkvällar, alla gånger du sagt " jag älskar dig " aw, fyfan!
Den gången jag följde med din familj t jönköping, för att kolla på din hockeymatch.
då din bror spyr i bilen, o din andra bror bryter nyckelbenet.
Bara att fick se dig gjorde mig lycklig. Gick med tankar i huvudet hela tiden.
Allting handlade om digl du var min, bara min.
Då ja ringde dig på nyårsafton och grät, kunde inte sluta tänka på dig.
men tiderna förändrades och allting gick åt helvete..
du trodde inte mig, du hatade mig, du ljög för mig.
dagen efter lovet när vi skulle träffas i skolan för första gången var jag så jävla glad.
att få träffa dig igen, de var sista gången du kysste mig. sista gången.
Allting har ett slut, ett tråkigt slut.
hatar folk som dissar, så jävla idiotisk.
tänker bara på dom smsen du skickade till henne, fyfan vad idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0