Dag 1



Jag heter Denise Jennie Petersson och fyller 15 den 30e augusti.
Jag bor i en håla som heter Ljungby och ligger i Småland.
Bor varannan vecka hos min mamma och pappa.
Pappa bor i ett hus på kalkstensvägen, och mamma i en lägenhet på Olstorpsgatan.
Jag har också 3 syskon, Emma, Abbe och Matilda. Fast jag är äldst.
Jag går på en skola som heter kungshögsskolan, och jag kan säga att skolansnamn stämmer! kung
På fritiden tränar jag friidrott, är med kompisar och pluggar.
Jag har tränat friidrott i 9 år till hösten, jag lever för friidrott!
Är mest med min bästavän Josefin, vi har alltid kul tillsammans.
Har inte direkt så bra betyg så satsar på att få bättre innan sommaren.
Jag gillar också att resa, och ser framemot Thailandresan i Mars.
Har inte så mycket att säga mer om mig själv, blev lite iaf!


Kommentarer
Postat av: zandra

Fin blogg du har! :D

2011-01-24 @ 22:39:08
URL: http://zandralundggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0