Dag 3

Min favorit årstid, det är sommar!
Är alltid i Halmstad i vår stuga och där är jag med mina vänner, går verkligen inte att beskriva vad vi gör, de kommer ta tusen år nästan! lite kortfattat, vi festar, shoppar, är med andra vänner, badar, solar, ah allting som de baa går att göra på sommrarna! Tänk vad skönt om bara snön hade försvunnit nu, och vi bara kunde byta om till shorts o linne?
Sen tävlar jag även friidrott nästan varje helg på sommarloven, den största tävlingen jag brukar tävla är världsungdomsspelen! sjukt kul.
Åker även på festivaler, oftast rix fm !! ååh, längtar verkligen sönder tills vi slutar skolan !
JAG ÄLSKAR SOMMAR !



halmstad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0