GOTT NYTT ÅR!

Hejsan. Kom nyss hem från en riktigt bra kväll som måste va en av dom bästa på 2010!
Tjejerna & Kenneth kom till mig vid 7 tiden, vi åt god mat och snackade och hade mys.
Runt nio tiden kanske? kom oscar, anton och 10 andra killar.
vi festade och snackade. och så hände de massa saker som jag inte Jbehöver ta upp här och en sak som jag ångarar riktigt mycket som jag inte kan sluta tänka på..
just nu är ja hemma hos pappa, sitter vid datan och tänker på en del saker som hände under kvällen.
togs en del bilder av nicko, men dom kommer nog upp på bloggen imorgon i think!
nu ska ja kolla film, och sen försöka sova.. godnatt..

1 januari.
jag ångrar de som fan, aldrig mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0