mååååndag.

Hejsan måndag. Riktigt segt var det att gå upp i morse kan man ju säga.
Skolan var riktigt chill faktiskt, matten var lätt roligast, fick tillochmed en chipspåse av läraren (a)
Efter skolan gick jag hem till farfar och sitter även här nu! Har pluggat o ska strax springa lite på löpbandet.
meeeeeeeeeeeeeeeen nu ska ja fortsätta plugga lite till, hittade gamla webbilder från sommaren här med!
ha en fin dag heh.

skulle ner till stranden då det var fest på stranden! fan vad jag saknar den kvällen..


Saknar sommaren då allting var bra. Man behövde inte oroa sig för någonting.
Hittade nya vänner, snygga killar och festade rejält vissa kvällar..
Hatar att skolan börjat, hatar allt detta som händer just nu.
Saknar en viss person så jag snart svimmar av, han som var en del av mitt hjärta och nu försvunnit..
känns som de aldrig kommer bli som de var förut mellan oss 5, nevaH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0