ONSDAG

Usch vad dålig jag är på att uppdatera! men det får bli så när jag är hos mamma, då har jag ingen bra dator haha.
Skolan idag var faktiskt rätt kul ändå, mina vänner gör så att de bli super! Hade kemi för första gången för iår också, kan ju säga att jag inte har bättrat mig på att ta med mina böcker iaf.
Efter skolan skulle jag egentligen följa med alice och kajsa ner på stan en sväng, men pallade inte så jag stack hem och packade och sen vidare upp till farfar, har tränat lite och ska strax äta.
Sover hos pappa inatt och resten av veckan tror jag, så då blir det bättre uppdatering!
nu ska jag äta och fortsätta smsa med en person, så vi hörs! ♥


lagom ful bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0