HOS EMMA ÄLSKLING!

Hejsan. Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Bara segat, emma andersson kom till mig en liten stund innan men de va ingen lång stund kan man säga! som ni såg i förra inlägget blev de lite knas mellan mig o pojkvännen.
Men det är löst, så vi glömmer bara allting! Mamma skjutsade ut mig innan till emmaK & anna så nu sitter jag här ute i bonnalandet och lyssnar på musik och snacka med folk på msn.
Vi ska inte sova ännu iaf, just nu tar vi bilder och blabla. Mamma kommer o hämta mig klockan 11 imorgon. så måste ha lite vett i huvudet haha. På måndag drar ja till jkp med elvirus! men nu ska ja fixa o trixa med bilder.
hörs imorgon sötisar

Kommentarer
Postat av: jessan

vad roligt :) jo jag hade det bra :)<3

2011-01-02 @ 10:20:36
URL: http://jessanblondi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0