kan inte sluta tänka på dig.

Hejsan. Har inte bloggat på 2 dagar eller någonting. Men har inte haft ork till det som sagt, och kommer fortsätta så här dåligt med uppdateringen ett tag till tror jag. Men dessa dagarna har varit tråkiga,ledsna,roliga.
ska berätta mer om dom.

ONSDAG:hockeymatch med josefin och emma, troja vann sin tredje raka match, stort grattis till ljungbys grabbar!
Efter matchen mötte jag upp sara vid maxi, vi träffade lite folk där. sen stack vi till Thed och kollade film, efter ett tag kom Mille dit också. Riktigt trevligt.
TORSDAG: vaknade rätt tidigt idag, fixade mig och sen upp till k-hallen där det var friidrottstävling för min syster och massa andra. Såklart har hon fått sin starkhet från systern sin! tog hem flera medaljer iaf.
Sen stack jag & min familj till Strömsnäs där släkten var, fan vad jag älskar dom! dom är typ dom bästa som finns hihi. När ja kom hem mötte jag upp Sara. Vi stack till Mille och tillbringade kvällen där.
Kom hem för två timmar sedan ungefär.
FREDAG: är inte alls trött. så ska sitta uppe o lyssna musik och kolla saknade gamla bilder.
Ikväll kommer ebba och josefin hit, och kanske några andra. Ebba sover nog här inatt.
Inte mycket mer att skriva, för fredagen började ju nyss? hehe vi hörs någongång när jag verkligen orkar att blogga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0