12/7

Godmorgon, vaknade runt halv 9 tiden idag.
Just nu sitter min vän emma på ett flyg påväg till Hawaii. inte så där avundsjuk?
Jo det kan man lungt säga, hade tänkt att lägga mig ute i solen i några timmar, men ingen sol på himeln?
Jävla skit väder, haha!
Om en stund kommer min mamma också, och så kanske min familj drar till skummeslöv till några kompisar.
Vi få se, deras lilla flicka hade brutit armen i går kväll haha stackarn!
Men, nu ska jag kolla upp moppekurser!
Btw, tack för alla komentarerma igår pga tungpiercingen, kan dock inte svara tillbaka för har knappt nån täckning.
Men vi hörs när jag har lust, ha de bra!!


två blondiner i en smäll!

Kommentarer
Postat av: ellanjohansson

två sötnosar :) <3

2011-07-22 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0