29 Juli

Hej, vaknade vid 10 idag, och fick passa syskonen ett bra tag.
Sen kom farfar och lämnade pengar och lite så tills imorgon, ett stort tack!
Har inte hänt så mycket faktiskt, just de.. satt och snackade med mamma innan hur jag någonsin skulle kunna få Ulrik Munther, han är så jävla bäst och jag älskar verkligen honom!
Nästa vecka är de ju rix fm, så ska tillbringa mina 2 dagar längst framme vid scenen och njuta av att se honom.
Menmen, just nu är jag hemma hos mamma helt själv, vet inte vad jag skulle göra här egentligen, blogga kanske?
Ikväll ska jag tillbringa tiden med mina vänner, och sen packa.
Imorgon ska vi åka till Strömsnäsbruk och fira min gammelmormor som fyller 80, och det är hemligt, jätte mycket folk och sådär, rätt kul!
Sen startar bilen mot Stockholm, där jag kommer tillbringa 3 hela dagar ungefär, grönan, alsång på skansen så tycker att ni ska kolla på tven på tisdag, så får vi se om jag vinkar!
Haha, men nu ska jag chekka fejan, jag lovar att mobilblogga från Stockholm!
Kram


finast, åh vad du är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0