7/2 - 09

Du var min bästa vän,
jag var ju bara en liten en.
Som en ängel var du för mig,
jag saknar mina stunder hos dig.

Varför du bara försvinna,
jag vill dig igen finna.
Döden skilde oss åt,
hör du min dystra gråt?

Känslorna efter dig är stora,
jag ville dig aldrig förlora.
Jag sitter och gråter,
kom till mig åter.

Du finns ständigt i mitt minne,
ingen ro får mitt sinne.
Tiden har sin gilla gång,
dikten kanske blir en sång.

Ditt namn min son nu fått,
jag hoppas det dig nu nått.
Vila i frid min vän,
jag kommer inte än.


2 år & 4 månader.
saknar dig något otroligt morfar, du var den bästa i mitt liv.
vi ses om ett tag, om inte snart.
går knappt en dag utan att tänka på dig,
hoppas du har det bra där uppe.
saknar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

han har det bra och han saknar dig med! Han finns ibland oss och vid din sida hela tiden, han är stolt över att du är stark och att du ha det bra!! Han älskade dig mest, det vet du!! pussen

2011-07-07 @ 23:17:03
URL: http://Josefinahonen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0