BÖLMINGE

heeej bloggen! Hur mår ni? själv mår jag rätt bra faktiskt.
Igår efter träningen som gick super stack jag hem till elvira, vi myste och kollade på Johan Falk.
mysigt att vara med den tösen själv ibland, hihi.
Stack hem runt halv tolv då jag somnade på dirren.
Vaknade vid 11 idag, fixade mig och lite så sen hjälpte jag pappa att städa och tjänade lite cash.
Skolan började även rivas idag, så byebye till min och josefin favvoplats!
Är just nu ute hos farmor, ska snart campa (på hennes andra gård)
Jo förästen, vi var hos några hon kände och så hade dem små nyfödda kattungar, inte ens större än min hand.. aww blev aas förälskad i den ena. Tills allas information.
Imorgon drar vi KANSKE till Ullared till en i vår släkt men självklart shoppa också. kanske bara, får se.
UPPDATERAR SENARE NÄR JAG LIGGER I STUGAN HELT SJÄLV UTAN TV, DATA OCH ANNAT... huhu
hejsvejs!


saknar dig bloondiie, kom hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0