friidrotts u-vm

Godmorgon, vaknade i den lilla stugan i dag rätt så sent.
3 missade samtal mitt i natten från robert, så undra på att jag var trött?
sitter bänkad framför datorn nu, för det sänds friidrotts u-vm från Frankrike!
Och min träningskamrat Fanny är där o tävlar, så sjukt coolt att det är med på tv! hehe,
om en stund ska jag ut och sola, sen ska ja o farmor åka till en sjö o bada o lite så,
stannar nog här till fredag, och på fredag åker vi förmodligen till Ullared! gott snack.
men nu ska jag kolla när andreas springer sitt 800 lopp! kram



du är en del av mig, andra delen är jag.
bråkar vi bryts delarna, och jag blir ingen del  kvar.
allt jag vill är att delarna ska sitta ihop, för du är den andra delen jag behöver ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin(den bästa)

pluttfia!<3<3<33<3<3

2011-07-06 @ 16:03:41
URL: http://josefinahonen.devote.se
Postat av: amanda

var gärna med på min fototävling! :)

Kram

2011-07-06 @ 16:27:01
URL: http://amandiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0