Gästbloggning

Halli hallå!! Ni kanske undrar vem det är som skriver? Nej inte är det Denise iallafall. Ni får en ledtråd, jag är en smart blondin. Så det kan inte vara Ebba heller!;) Nåväl, medans era hjärnor brinner för era funderingar så kan jag passa på att skriva lite om hur min dag varit. Dagens händelse: ingenting. Morgondagens händelser: Leka med kåmpisar. Kan ju bara passa på att skriva hur jäkla bäst jag är!! Tror ni inte mig kan ni ju fråga ägaren till den här bloggen. Och sen en viktig sak som också samma ägare inte tagit upp här! Den tragiska händelsen i Oslo. Så jag ber er alla även jag. Att hålla en tyst minut för de drabbade!! .......(pssst.. Räkna till sextio)..............(en halv minut)........(en hel).. Tack för ert fina stöd!! Så har ni tänkt klart på vem den hemliga gästern kan vara? Ni får en till ledtråd: www.josefinahonen.devote.se Puss o kram alla kramgoa läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0