Halmstad

Hej, Har inte kunnat blogga så värst bra dessa dagarna när jag varit i Halmstad. Men ska berätta lite vad jag har gjort.

lördag
; kom till halmstad på förmiddagen, åt lunch och lite så sen stack jag till emma o annas stuga, sen stack vi till hagön och köpte milkshake och myste.
På kvällen träffade jag Adam o Pontus från växjö, sen kom även Viktor & Oskar.
Vi satt ute och snackade, sen gick vi alla hem till emma o annas stuga och myste!
Det kan jag verkligen säga att vi myste, haha! Sen hade jag o adam sällskap, så kom hem runt halv 2 tiden på natten.

Söndag
: vaknade och gick till emma o anna, satt o pratade.
Sen kom Viktor dit, vi fixade oss lite och så. Sen åkte emma o anna hem, så då hängde jag med Adam & Pontus i lekparken nästan hela dagen.. hehe

Måndag
: blev väckt runt 10 tiden i dag, gick upp o fixade mig, sen kom pappa och syskonen hit och åt.
Sen stack vi till wapnö eller vad fan de heter, kollade iaf på kossorna, eller okej jag satt i bilen..
Kom precis hem, har hunnit med och köpa glass också! haha.
Ikväll ska jag nog träffa min kära vän Andreas, som jag inte träffat från förra sommaren, få se vad vi hittar på! Stannar här till fredag, sen sticker jag hem.
 Kommer igen på lördag trodligtvis med josefin och elvira, om elvira får! Hörs någongång igen, haha! puss


i stugan, just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0