kommer somna in med dig,

Hej mina kära och underbara läsare, gud vad tråkig jag är på bloggen va?
Men hänger som sagt fortfarande i Halmstad med mina vänner.
Dem senaste dagarna har vi hängt i stan, game center, donken, hm och lite andra ställen.
Man får njuta och ta vara på tiden medans man är ung, som min gammelmormor alltid brukade säga.
Kom precis hem ifrån karlsson's stuga, myste med tjejerna i ett par tiimmar.
Var även borta på hagön, för att säga hejdå till Adam som sticker hem idag, saknar han redan!
Hmm, har faktiskt inte så mycket att säga.
Jag, Karlsson och stockholmarna kommer nog till Ljungby imon trodligtvis, måste fixa lite saker.
Fick beskedet att min gammelmormor som ligger på sjukhuset och har hjärnblödning, kommer dö vilken dag som helst.. kan säga med en gång nu att jag är så jävlans glad att jag umgicks med henne hela förra veckan.
Så ska hälsa på henne, om vi drar en sväng till Ljungby imorgon.
Nu ska jag försöka vila lite, och ikväll blir det nog att hänga hemma hos Deas. I think?
Men vi hörs, har de så bra!

Och er som läser detta utav dem som jag umgås med hemma.
Så saknar jag er som tusan, speciellt er Josefin & Elvira.
Jag har det toppen, hur har ni själva det?
Som sagt så saknar jag er som attan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0