lev livet medans du kan!

HEJHEJHEJHEJ, förlåt för super dålig uppdatering.
Men har varit i Halmstad i över 2 veckor nog, och ibland fanns det ingen täckning.
Förra veckan, var det den bästa veckan i mitt liv eller på hela sommarlovet.
Helt underbart bra, träffade nya människor varje dag, fester, gamecenter,stan,donken,killar,kärlek och såklart massa mys med mina vänner där nere.
Träffade en hel del fulla killar också en kväll, som vi har hängt med.
Gud, saknar faktiskt allt redan, fast underbart skänt att vara hemma i Ljungby igen.
Just nu sitter jag i lägenheten med Ebba, och ska kolla runt lite busstider, och om 10 minuter sticker jag ner till Lagavallen för 2 timmars friidrottsträning. Gott att vara på planen nu igen!
Ikväll ska jag vara med en del vänner, och mysa självklart. Får se vad som händer.
Uppdaterar senare när jag kommer hem från träningen! Ha de superduper bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0