13/7

Godmorgon, åh får panik.. mamma ringde o väckte mig vid halv 8 och sa att vi inte skulle åka till danmark, som jag hade längtat! menmen, det får väl bli en annan gång istället.
Om en stund ska jag till Julia, sen ska vi trodligtvis till Adam o Pontus.
Jo, slängde aldrig upp något inlägg på bloggen igår, men jag var borta i husvagnen och åt, sen smsade adam mig att jag skulle komma till dem, så jag gick till deras husvagn, vi satt o snackade och så.
Sen kom hans bror och hans kompisar dit, lite berusade? men as pinsamt iallafall, trodde jag skulle bli blind så mycket lampor dem lyste på mig haha.
Så gick vi ner till stranden, och myste. Sen gick jag hem runt halv 2 i natt.
Men nu ska jag fixa mig, ska snart till Julia och ikväll kommer Claudia också! åååh fan vad jag har saknat henne!
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0