3 Juli

Hej, hann aldrig blogga i går kväll, beroende på att jag aldrig hade tid.
Men iallafall, jag o josefin stack först till lagavallen och träffade daniel o julien, och spelade lite fotboll.
Sen stack vi hem till mig, efter en stund kom teo, albin o gustav o senare emma o lydia.
Det var as tråkigt, o kan säga att det var sista gången i mitt liv med! haha.
Sen runt halv 11 stack jag o josefin hem till min pappa, och sedan stack vi hem till en kompis.
Vi kom hm runt halv 1, då vi somnade på dirren!
Nu har precis Josefin stuckit hem.
Snart ska jag hem till mamma och städa hela lägenheten efter allt stök igår.
Sover även där i natt, så hejsvejs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0