-

Jag orkar inte denna skiten mer nu, jag är ffullt seriös.
Mått dåligt ett bra tag nu, många har märkt det.
Om ni inte acceptera att jag är sur som många tycker så stick.
Ingen fattar, inte ens dem närmaste.
När jg inte är med någon, ligger jag o lyssnar på musik och gråter.
Det är så en vardag ser ut för mig.
Visst har jag vänner som stöttar, men inte just nu.
Mitt liv förändrades när jag började i 8an, alltså 10 månader sedan.
Det var då jag började hänga med massa 97or, blev allså fast.
Förlorade mina närmaste vänner, för dem inte tyckte om när jag var med 97orna?
Helt sjukt låter det, och det är det med. helt jävla sjukt av dem.
Jag blev även kär, kär i en 97a.
VI blev tillsammans, umgicks inte med någon av dem andra, bara med han.
Tiderna förändrades o det tog slut.
mina bästa vänner, ex3 började även hönga med andra.
Alla hade alltid nåt att bråka om, och gjorde så att jag o josefin blev utanför.
Äntligen började det h'nda saker, vi 8 började umgås mer och mer.
I torsdags var jag nog världens lyckligaste tjej, då var jag med alla dem.
Ingen bråk eller nåt.
Nu mår jag sämst igen, känner att inget kommer hålla längre.
Så skyll er själva, hur jag mår. för det är ni som gör mig så här.
Hade bara lust att skriva av mig, tårana bara rinner.
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0