1

OJ! är var det dålig uppdatering jjao. Tog sönder datorn när jag var hos mamma, så därför blev det så.
Men iallafall, ska berätta om mina dagar.

måndag: våran sista skoldag, spelade fotboll på svenskan och arbetspasset, sen på idrotten så badade hela klassen, det var jätte mysigt.
Sen hade vi även matteprov, det provet fick jag IG på.
Efter det fick vi gå in i den nya skolan och titta, hur fint som helst, längtar verkligen tills vi börjar igen, ååh det kommer bli så underbart.
Sen följde även Josefin, Ebba och Elin med mig hem, vi spelade lite fotboll och så.
På kvällen var det pådrag i parken, mina klasskompisar elin och kajsa uppträdde, sen var det massa annat roligt folk där, josefin sov även hos mig.

Tisdag: Vi hade sovmorgon till 10, vi kollade film och sen gick hela klassen ner till Torino och åt pizza.
Sen skulle vi egentligen möta en annan klass i brändboll, men det sket sig.
Så passade min lilla kusin som var på skolan.
På kvällen stack jag ut med ebba en stund, och fotade och lite sånt.

Onsdag: Josefin,Ebba,Elin och Elvira kom till mig vid kvart i 8, vi fixade och målade oss inför fotbolls tuneringen, vi vann alla matcherna, och kom till final, där vi fförlorade med ett mål.
Sen gick vi tillbaka till klassrummet och alla satt och var as arga, är fortfarande riktigt förbannad!
Menmen, idag var det sista gången vi åt i matsalen, den ska ju rivas det var lite sorgligt! huhu
Imorgon är det skolavslutning, och sen där efter ska jag till Värnamo och träna, sen festa :)
Hadebra!!


min fina lilla vän här då jaaa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0