19 juni 2011 söndag.

tjoho, allihopa! :)
Idag är det faktiskt inte denise som bloggar iaf inte just nu.. hhi det är emma.
Jag skriver lite på denise blogg p.g.a av att jag själv inte palla ha blogg.
Men kanske skaffa ngn gång, men det får vi se hur det blir med det.
Men iallafall.

Haft sommarlov i sådär.. 3 dagar typ.. äntligen!
Men ändå lite sorgligt med tanke på att jag slutat 9:an nu o kommer sakna lite folk från skolan, men det vänjer man sig väl snart vid, och sen börja man på gymnasie nu efter sommaren, hehe!
& det ska bli gött!

Idag vaknade jag ungefär vid 11.15 och gick ner och åt lite frukost.
Efter ett litet tag fick jag ett telefonsamtal av denisefisen, <3 som ville hitta på ngt så nu är hon här hos mig.
Innan stack vi ner till stora staden en tur..vi cyklade ner dit, och det tog en liten stund pågrund av att cykeln var lite för liten för denise , haha men det gick fint iallafall  bara att jag höll på att ramla av cykeln när jag skulle sitta där bak på grund av att denise cyklade för fort och jag hann inte hålla i mig. men aja .. ni fattar inte det på grund av att ni inte var där.. men iallafall , vi stack först och skulle hyra lite film och köpa lite saker som vi gotta oss nu med. På väg hem började det ösregna så vi fick stanna upp lite och vänta tills det hade slutat regna , men det hjälptes inte för denise och jag började springa runt i regnet så var ganska blöta efter det så nu sitter vi med mjukiskläder och titta på filmerna som vi hyrde.
Filmen vi kollar nu på heter : I Spit On Your Grave.
och den andra filmen vi hyrde heter : Kommisarie Winter.
Filmen är helt, cp.. men få väl kolla vidare och se om den bli bättre..
Efter dessa filmerna får vi se vad vi hittar på kanske ska ner och kolla lite fotboll men få se hur det blir med det.
Men nu ska jag inte skriva så mycket mer.. haha ett ganska onödigt inlägg.. men aja.
pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0