5

Oj tre dagar sen jag bloggde sist, förlåt mig..
Har glömt datorn i Halmstad, så därför har jag inte bloggat.
Under dessa dagarna har jagt bara varit hemma och sovit o pliuugat.
Idag efter skolan drog ebba elvira elin och josefin med mig hem.
Vi snackade o fikade, och sen spelade fotboll i regnet.
Sen vid 5 tiden drig jag ner och tränade lite kast med sara.
När vi skulle cykla, kommer Amra från Värnamo där och med sig hade hon Gustav M.
Ååååh, har saknat henne som in i helvete, 9 månader sen sist..
Sen kom även Amanda, Rebecka från värnamo som också skulle träna.
Fyfan vad glad jag blev att få träffa dem igen, hur glad som helst är jag nu.
Nu är jag hemma hos mamma och ska snart äta.
LOVAR ATT UPPDATERA ÌMORGON! PUSS

awi, sara o jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0