GRYM KVÄLL!

fyfan vilken bra start på lovet asså.
Började med att jag stack till Ebba runt 6 tiden, där Elin, Alice och Kajsa var.
Efter ett tag kom Josefin, Danijela, Lydia och Elvira dit, vi grillade och fixade oss och dunkade musik.
Sen stack vi ut, vi stack till astrad där det var fetefest och massa människor.
Vi var där ett tag, sen stack vi till hembygsparken och hjortsberg och sådär.
Runt midnatt stack vi ner till stan och käkade korv, som nattvandrana gjorde till alla.
Kom hem runt 1 i natt, men gud vilken bra kväll, och vilken bra start! känner på mig att detta lovet kommer bli heöt underbart.
Josefin kom in och väckte mig imorse, sen stack vi till ebba och hämtade en sak och sen till Elvira, satt och snackade med henne ett bra tag. Sen stack vi hem, och sen till doktorn.. skulle dit o kolla en sak.
Sen åkte jag,josefin och pappa ut till farmor, vi gjorde skräckfilmer och smikade oss till spöken! höhö
Hon stack hem för en stund sen, och jag och farmor har hunnit med att handla också.
Nu ska jag kolla egenom min kamera, uppdatera senare!! :)

bilder från igår kommer inte idag, tog denna från jessicas fb!


Wille, jag och Josefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0