ser oss två igen,

Hej kompisar! Har inte kunnat blogga eller någonting dessa dagarna beror ju på att jag är i husvagnen, men iallafall här kommer lite uppdatering. Onsdag: jag och emma kom till halmstad vi fixade oss och dunkade musik i hennes stuga drog bort till japan och kollade runt. Träffade även lite nya människor som följde med oss till stugan på kvällen. Kollade film, sen stack dem så vi somnade rätt tidigt. Torsdag: vi vaknade runt 11 tiden, sen så chillade vi hela dagen, gick upp till donken och på kvällen träffade vi jenny julia o viktor som vi ibte träffat på ett år! Mys fredag: var i mellby hela dagen hos några kompisar, träffade även rätt många från Ljungby där också. Sen efter att har varit där i några timmar skjutsade pappa mig till halmstad där jag firde med mågra kompisar, träffade även Ida o Sara som jag var med ett tag, har faltiskt saknat dem! Skojar inte, hälsade på max 40 stycken från Ljungby! Trevligt. Kom hem runt ett i natt. Sitter just nu i husvagnen och kollar på madicken, om en stund ska vi bort och äta, åker hem idag eller imon vi få se hur vädret blir. Men nu orkar jag inte skriva från mobilen mer! Hejdå

Kommentarer
Postat av: Rebecka Wegstedt

Hej hej vad intressant dina poster verkar vara! kommer med all säkerhet läsa dina inlägg lite mer. (: Hoppas du har en trevlig vardag (:

2011-06-27 @ 23:50:51
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0