smile

Heeeeej.
Igår hände en grej som jag var sjukt ledsen över, men mina fina vänner tröstade mig..
Var iallafall med Alice,Kajsa,Ebba,Elvira,Josefin,Elinx2, Matte och Sebbe.
Var hemma hos mig en stund, sen drog jag josefin och lunkan ner till Garvaren där det var fullt liv..
Sen stack jag och Josefin hem runt 00 tiden, somnade gott.
Vaknade och stack ner till maxi och köpte frukost, hade en sån jävla sorlig dröm om en viss person, usch.
Menmen, bestämde mig att cykla ut till farmor 3.4 mil låt mig säga, så nu har jag äntligen kommit fram.
Kändes verkligen ibenen, senare ska jag ut och springa och sover även här i natt.
Åh, på torsdag slutar vi skolan, åååg tagga soooommmaaaarlov! ♥

btw, blev även så sjukt glad när mamma ringde och berättade att hon snackat med värnamo tränare och bestämt att jag ska träna med dem varje onsdag, åååh vilken härlig grupp jag kommer få!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0