SOMMARLOV!

Hej, vid kvart i 8 idag kom josefin och hennes pappa och hämtade mig.
Sen skjutsade han oss till Garvaren, där skolavslutningen började att vara.
Sång, och prisutdelning till niorna.
Efter en timme där gick hela klassen till klassrummet, och klotrade över hela skolan, våningarna,klassrummet och sånt. För vår skola ska rivas och när vi kommer tillbaka kommer vi få en nybyggd as fin skola! längtar.
Iklassrummet åt vi glass, tog kort och så.
Utanför stod smålänningen och tog kort, jag blev faktiskt med på ett enskild foto!
Alla nior började gråta, lite ledsen blev man ju själv..
Efter skolan stack vi tjejerna ner till mackan köpte baugetter och läsk och satte oss på stan och fikade.
Sen satt vi även utanför maxi en timme och träffade massa människor.'
Om en stund ska jag till ebba där massa folk väntar med grillning.
Sen ska vi ut och festa!
Fira in lovet är inte helt fel, ha de bra!











lite bilder från skolavslutningen, kommer verkligen att sakna skolan något otroligt.
Min klass betyder allt, allting vi har gjort..
Vi ses till nian, då vi börjar en ny skola, en riktigt fin skola.
Älskar er 82a ♥

Kommentarer
Postat av: Thea :)

men du glömde ju mig och josefin :O

2011-06-19 @ 11:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0