Summertime

Hejsan.
Igår var jag ju i Halmstad och det hände en riktigt sjuk sak, som jag måste berätta..
Klockan kvart över tio på kvällen bestämde jag emma och gunnel för att gå o köpa glass, så jag kom med förslaget att gå upp till Mcdonals på Eurostop.
And we did it, när klockan var elva var vi framme, utanför mcdonals står massvis med killar som hälsar och så, när vi ska gå in kommer personalen o säger att det har stängt, och killarna börjar typ skratta..
Sen gick vi runt eurostop och hittade en mack, vi ville ha hamburgare först.. men gick in där och köpte glass.
Sen kom en full kille, och ville ge oss pengar, men vi tog inte emot.
Precis när vi gick ut därifrån ser vi att max är öppet, så jävla typiskt.
Vid kvart över elva var det mörkt och vi gick hem, det kom en bil med två utlänska killar, och frågade om vi ville ha skjuts, kan ju säga att det också var rätt äckligt om man säger så.
Så vid tolv var jag i stugan, så jävla typiskt oss, sen vågade vi inte gå skogshållet så vi gick på stora motorvägen..
Hihihi, ups! Men vi lever.
Just nu sitter jag hemma hos farmor och ska sova här.
Pappa skjutsar in mig till skolan vid kvart över 7, mys!
Men nu ska ja plugga engelska, ha de bra sålänge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0