Try, try, try

Hej alla sötnosar! Hur mår ni? Själv mår jag toppen just nu iallafall.
Min dag har sett ut såhär, mamma väckte mig vid 10 så stack vi ner till stan och köpte paket till min pappa som fyller 42 idag! Sen mötte vi upp resten av familjen i hembygsparken och hade picknic där, mysigt faktiskt.
Sen stack vi hem och så somnade jag, mådde inte så bra.
Sov rätt länge, sen hoppade jag upp av glädje och bytte om, min riktiga träning med hela gruppen idag.
Träningen gick super bra, hade även fått 2 nya i gruppen.
Har precis duschat och lite så, är hemma hos pappa nu.
Imorgon vid 3tiden kommer emma och hämtar mig, sen drar vi till Halmstad där vi ska sova själva i stugan! Läskigt men mysigt. Så kommer inte vara så aktiv att blogga dem senaste dagarna, stannar i Halmstad till Söndag dock.
Firar som sagt midsommar där, så får se vad kvällen har att bjuda på.. b.la festande och träffa vänner och så!
NU ska jag kolla klart på house, och ladda upp lite bilder som jag inte har laddat upp på länge..
puss!





bilder från förra veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0