15.06

Hejsan, har inte bloggat nagonting pa nagra dagar. Kan beror pa att jag ligger mest och slappar hela dagarna.
Varje dag har de varit 45 grader har i Khao lak, och pa kvallarna har vi varit i city och shoppat, ni kan nog inte gissa vad jag har handlat.. adidas jackor, conversskor, adidasshorts, och massa annat.
Ikvall are var sista kvall har i Khao lak, for i morgon lamnar vi denna staden och forflyttar oss till Kata beach istallet. Dar kommer jag inte blogga sa mycket tror jag inte, eller kanske for vi far en egen laptop till allas information ;) just de, i forgar red jag pa elefant och badade i vattenfall, det var riktigt kul faktiskt!
Om 20 minuter ska vi aka tuktuk in till city och shoppa och kolla pa ett museum om tsunamin, ratt laskigt att vi bor pa detta hoteller som drabbades mest i Tsunamin, och dom svenskarna som dog bodde har.. uuuuuusch.
Hoppas det inte hander nar jag ar har iallafall, haha.
Ni som jag umgas med mest, vill jag bara saga att jag saknar er nagot enormt mycket, och jag kan inte sluta lasa pa josefins lapp hon skickade med i resvaskan (a)
Vi hors om nagra dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0