2-24

Kan inte soova.. närvös eller vad? är mest rädd för att flyga, och det har jag alltid varit, men får tabletter så jag blir lugn och jätte trött, bra de! Om några timmar kommer mormor hit o hämtar mig, sen börjar resan mot Thailand, har längtar efter detta i flera månader och nu är den äntligen kommen. kommer bli fett najs även om jag skulle kunna åka om 2 månader istället, hade faktiskt kunnat vara i skolan nu.. usch hur ska jag klara mig :(
Under tiden som jag är i Thailand kommer jag nog slänga in några inlägg, kommer ju ha en laptop vid mig hela tiden så de blir nog några inlägg :) hoppas ni får de skönt och hoppas ni har de bra, för de ska jag ha iaf!

lite arkivbilder, på mig o mina närmaste vänner














orkar inte ladda upp mer bilder nu, hoppas ni får de bra under tiden jag är borta, tillochmed kanske höja betygen lite också? bara passa på  vi hörs om någon dag!!


Kommentarer
Postat av: annaaa

du få ha det så jäkla bra dessa tre veckor, som vi inte kommer träffas:(

ladda upp mycket så jag vet vad du gör om dagarna hehe

ha det bäst, och njut av solen och värmen

ooh, jag sakna idg redan finaste du :(

pusss

<3

2011-03-02 @ 06:19:17
URL: http://annaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0