20.58

Heeeey. Inte så mycket speciellt som hände idag i skolan.
Efter skolan gick jag o ngr tjejvänner till cafe 13 o fikade, och hade trevligt.
Sen gick jag o josefin lite på stan o köpte vattenunderkamera o lite så.
Innan hon skulle gå grät jag som fan, kommer sakna den ungen något grymt mycket o även elvira o ebba med! ♥
Just nu sitter jag på mitt rum med ebba,elvira & daniel. Dom spelar fotboll? o jag har precis packat klart.

Vid 5 tiden i natt/morgon kommer mormor hit, sen åker vi till älmhult o tar tåget där ifrån till köpenhamn.
Sen vänta 4 timmar på flygplatsen, o sen flyga i 12 timmar, gr8.. hoppas allting går som de ska!
Men nu ska jag ut dricka ngt, vi hörs inatt för jag lär ju inte kunna sova i natt :)


haha, gullig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0