bangtao beach

Heeeeeeeeeeej. Har inte varit inne pa datan pa snart 10 dagar typ, kanns inte alls bra! Menmen, har ar det skit varmt i allafall, och jag trivs bra och vill knappt inte aka hem, de ar ju sno i Ljungby? fast ratt gott att komma hem till vintern =) Igar bytte vi till vart sista hotell, i bangtao beach. ratt lungt ar det har. Om en vecka precis idag kommer jag till skolan igen! har saknat alla grymt mycket. Och vart plan ar forsenat 3 timmar nu i forvag, sa vi kommer hem sent pa torsdag! Ikvall vet jag inte vad som hander, ska nog vara i bangato och mysa! Ville bara saga ocksa att jag inte kan sluta tanka pa en thailandare! sa grymt sooooot. haha. facebook funkar inte! hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0